jueves, 17 de mayo de 2007

Festa Menorquina!

Si, si... per fi ha arribat a la classe jardins la festa tan esperada!!!jejeje... Una "bereneta" de menjar típic per ses cuineres Agueda Rita (jajaja) i Clara Capooooo, música típica, ambient típic i un bon gin darrera s'altra. Haviem pensat que podriem aplaçar l'exàmen d'entorn i fer-lo a aquesta hora, vos imaginau fer la presentació amb una botella al costat de 37 graus d'alcohol!!!uaaaaaaa... Una cosa que ens deixavem! S'ha de parlar el menorquí com a condició única i obligatòria per assistir a la festa.
La festa comença a les 18:00 i fins que acabi!



Es precisa que confirmeu assistencia per calcular la quantitat de menjar i beguda (bueno, beguda que en sobri).Fins avui!

Ses menorquines

10 comentarios:

àgueda dijo...

Ole Clara...t'ha quedat super be!!!!! enorabona!!!
si confirmau asistència pk ja que vaig a Menorca aquest cap de setmana aprofitare per dur es menjar que falta per fer sa bereneta...
ale....k provareu algo inolvidable, menjar menorqui i es repetira es pastel!!!

komodin dijo...

jeje us ha kedat genial "sa" invitacio!!! molt divertida...jejeje...per cert...jo ja vaig practicant el menorqui en "sa" intimitat que a casa ja em diuen que no parlo be...jejeje...per cert...haurem de cantar el hit de l'estiu per càrrec de les menorquines estrelles no???

komodin dijo...

Aqui us deixo la lletra i el video amb karaoke xk neu practicant eh ;) els trossos en negreta son els corus...k ja us ajudarem la resta de jardiners

http://www.youtube.com/watch?v=ICXafXqorqc
Allargat a sa vorera
amb els peus mig en remull
ofegant sa son enrere
el sol me deixava cuit

Entre els full d'aquell diari
que em servia de capell
espiava qual corsari
de llevant fins a ponent.

La vaig veure i no m'ho creia
tremolà`sa meva pell
despré´s´d'una repassada
des turmell fins as clotell.

Un pessic a cada galta
potser no estava despert,
i quan pes costat passava
com un llamp ja estava dret.

Li vaig dir una picardia
amollada en menorquí
i girant de cop i volta
em va respondre aixuxí:

Mai darling inglish pitinglish,
menorquin no andersten
and mai jolidei is litel
it is jot i no pai pai

Biutiful is iuar island
sefini onli tudei
latin lover espavila
o gut bai no hi ha remei.


Com sa cosa perillava
prest vaig prendre posicions
poc a po me l'atracava
per sa primera lliçó

"Verigut" vol dir paput
"verigüël" vol dir que ets mel
"foqui-foqui" ja has rebut
"nyaca-nyaca" som al cel.


Si problemes hi de llengua
se me'n fot, m'és ben igual
podem fer l'amor per senyes
que és més internacional

Amb la mar per testimoni
el cel feia de cobert
unes quantes rebolcades
amb ses manyes d'un expert

Nedant com una sirena
va partir cap es seu iot
Mentrestant, jo li cantava
una segona versió:

Verigut m'has ben fotut
verigüel necessit gel
foqui-foqui açó ha retut
nyaca-nyaca lo que em perd


Com tenim temps i paciència
mus veurem s'estiu que ve
si ho feim per correspondència
tal vegada ens pot anar bé

Mai darling inglish pitinglish,
menorquin no andersten
and mai jolidei is litel
it is jot i no pai pai

Biutiful is iuar island
sefini onli tudei
latin lover espavila
o gut bai no hi ha remei.

Verigut m'has ben fotut
verigüel necessit gel
foqui-foqui açó ha retut
nyaca-nyaca lo que em perd


Com tenim temps i paciència
mus veurem s'estiu que ve
si ho feim per correspondència
tal vegada ens pot anar bé

...si ho feim per correspondència...
...o sinó...
...o sinó...
...o sinó per Internet.

Anónimo dijo...

JAJAJA!! Que bo! Pues ja mos la baixarem!

Per cert, si hi ha xocolati amb ensaimada es pastel mos deixarà per enterra!!Bg!!

Anónimo dijo...

asistancia confirmada.............., per par meua :P

Jardins dijo...

Jo mapunto!!!!
Arribo una mica tard per confirmar lassistencia.. potser fem curt d menjar, xo mentre n falti el gin tot anirà bé!!!
Fins divendres, doncs!!!

Anónimo dijo...

No es divendres es dijous!!D'aquesta setmana eh...

Anónimo dijo...

Ei nenes k bo el cartei i sobre tot la caketa(ups u sentu Ague lénsaimada jaja).
A jo i tant k anire,conteu amb mi.MUAX a tots.

Anónimo dijo...

Perdoneu les faltes ortogràfiks de avans, esk no e repasat i al veurel publicat he vist faltes,kin cap tinc.muax

Anónimo dijo...

jo ja he confirmat..pero com k no he dit res x aki..confimro... :D:D:D
o ja m'he kedat sensaaa??:(:(: joooOOOooo
fins araaaa

mireu kina hora es..q jo ja porto una copa d cava..S:S::S

us heu possat tots d'acord x celebrar coses!!!!????

a veure com acabo el dia...espero q no com fa 2 dissabtes:S:S

GIN, GIN, GIN, GIN!!!!!

_Laire_