jueves, 27 de septiembre de 2007

Ciaooo a tutti!




Bueno...jo como no he anat a Sicilia...aki podeu veure l'etna sense neu...pero feia un fred i un vent!!! :S

també he estat a bilbao, a la vall de nuria, a prades, a madrid, i gracia, sobretot gracia!

pero bueno... el que mes m'ha agradat es tornar a sicilia...i fer vida allà.

hi ha hagut de tot akst estiu...m'he esginzat el canell a prades , me rigut moltissim, he estat amb febre a sicilia... ::( , he passat fred a les nits a la vall de nuria, he caminat molt a bilbao..pero ja m'ho conec..., he corregut..pero no he guanyat res a madrid amb la gimcana del Nathional geographic, i a gracia un ambient genial!


bueno...molt eskematic...kuan kedem ja farem 5 centims mes....


fins aviat!


segueixo preparant la sortida de cap de setmana!!!! que us sembla pel pont de octubre?o no es pont ?? :(:(

2 comentarios:

Clara dijo...

Eiii....
Creu-me que no t'has aburrit pas!!!
quins dies és el pont d'octubre?

Clara

Laire dijo...

el pont es el dia 12 q es la pilarika...

aixi q es divendres dissabte i diumenge....

si voleu fer algo!!! jo stic x aki..pero tinc un cumpleanys q encara no sabem si el farem dijous o divendres:(